သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေမာင္နွမအားလုံးကုိၾကုိဆုိပါတယ္

ွွဗုိလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလွဘြယ္၏ အမွာစကား

>> Thursday, February 3, 2011



ဒီမိုကေရစီစနစ္သာလွ်င္ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြရဲ႕ လြတ္လပ္မႈနဲ႔ တန္းတူမႈကို အာမခံခ်က္ေပးႏိုင္တယ္။ ဒီမိုကေရစီရဖို႔ က က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႔အစည္းေတြက တက္ညီလက္ညီ တၿပိဳင္တည္း ဒီစစ္အာဏာရွင္စနစ္ကို တိုက္မွရမယ္။ ဟိုတေပါက္ ဒီတေပါက္ လုပ္လို႔မျဖစ္ဘူး။ ညီညီၫြတ္ၫြတ္ လုပ္မွရမယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို က်ေနာ္တို႔ေထာက္ခံတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ေထာက္ခံတယ္ဆိုတာ တိုက္ပြဲနဲ႔ အသက္နဲ႔ရင္းၿပီး ေထာက္ ခံတာျဖစ္တယ္။ တိုက္ပြဲပံုစံမတူေပမယ့္ စိတ္တူကိုယ္တူ တထပ္တည္းပဲ။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသား အဖြဲ႔အစည္းေတြနဲ႔ ျပည္တြင္းအင္အားစုေတြ ညီညီၫြတ္ၫြတ္နဲ႔ ျပန္စုစည္းမွရမယ္။ ဘယ္နည္းနဲ႔ဘဲတိုက္တိုက္ ဒီစစ္အာဏာရွင္စနစ္က တိုက္မွရမယ္။ ဒါေႂကာင့္ ကၽေနာ္တို႔တိုက္ပြဲဝင္တဲ့ အင္အားစုအားလံုးစုစည္းညီၫြတ္ဖို႔လိုတယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တေယာက္ထဲကိုဘဲ တာဝန္ေပးလို႔ မျဖစ္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြကလည္း အျပည့္အဝ ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ဝိုင္းရံပံ့ပိုးေပးရမယ္။ ေနာက္ၿပီး ႏိုင္ငံတကာမွရွိၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ အင္အားစုေတြကလည္း အဲ့ဒီႏိုင္ငံေတြမွာ ရွိေနတဲ့ နအဖ သံရံုးေတြကို ဝိုင္းဝန္း ပိတ္ဆို႔ၿပီး အျပင္းအထန္ ဆႏၵျပၾကဖို႔ လိုပါတယ္။

အဲဒီလို ဘက္ေပါင္းစံုက တက္ညီလက္ညီ လုပ္ရင္ ကၽေနာ္တို႔ လိုခ်င္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ၊ လြတ္လပ္မႈနဲ႔ တန္းတူမႈအခြင့္အေရးေတြ အျမန္ဆံုးရမွာ ေသခ်ာတယ္။ က်ေနာ္ယံုၾကည္တယ္။


 ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလွဘြယ္
ဒီေကဘီေအ
၃ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP